fbpx
Ştirea zilei

Atenţie antreprenori! Procedură nouă de aplicare a vizei anuale a autorizației de mediu

Prin Ordinul Ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor nr. 1150/2020 au fost aduse unle modificări Procedurii de aplicare a vizei anuale a autorizației de mediu și autorizației integrate de mediu de mare interes pentru antreprenorii tulceni.

Ȋn acest sens, Agenţia de Protecţie a Mediului Tulcea anunţă agenţii economici care dețin autorizație/autorizație integrată de mediu că începând cu intrarea în vigoare a Ordinului mai sus amintit au obligativitatea de a solicita vizarea actului de reglementare cu maxim 90 de zile și minimum 60 de zile înainte de ziuă și luna corespunzătoare zilei și lunii în care a fost emis.

În cazul în care autorizația pe care acesta o deține a fost revizuită, termenul de 60 de zile se va calcula în funcție de ziuă și luna în care a fost emisă autorizația inițială; Solicitarea vizei anuale se face separat pentru fiecare autorizație/autorizație integrată de mediu deținută de titular. Pentru autorizația/autorizația integrată de mediu revizuită, titularul solicită aplicarea vizei în anul următor revizuirii.
Pentru solicitările transmise în termen mai scurt decât cel prevăzut de prezentul Ordin, titularul va fi notificat cu privire la nerespectarea termenului de solicitare și i se va suspenda actul de reglementare pe o perioadă echivalentă cu perioada de întârziere față de termenul de 60 de zile. Perioada de suspendare începe după data emiterii autorizației/autorizației integrate de mediu și se va informa Garda Națională de Mediu.

Pentru solicitarea de aplicare a vizei anuale se percepe un tarif în cuantum de 100 lei pentru autorizația de mediu și 300 lei pentru autorizația integrată de mediu. Tariful se achită în avans prin ordin de plată sau mandat poştal.
Solicitarea vizei anuale se poate face la ghişeul din cadrul instituţiei dar având în vedere prevederile HG nr. 668 din 14 august 2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 16 august 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, solicitarea se poate transmite și prin mijloace electronice (scanat pe email, la adresa office@apmtl.anpm.ro) sau pe adresa poștală a instituţiei (str. 14 Noiembrie nr 5 Tulcea)

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button