fbpx
Primăriia Tulcea

Cereri depuse pentru jumătate din locurile de parcare de pe Mărășești, Podgoriilor și Portului din prima zi!

-licitația online pentru cere 616 locuri de parcare se va încheia miercurea viitoare, în data de 17 august 2022, la ora 16.30!

Ieri, 10 august 2022, începând cu ora 16.30, s-a deschis platforma online pentru depunerea cererilor privind atribuirea unui loc de parcare de reședință în trei zone ale municipiului, limitrofe străzilor Mărășești, Podgoriilor și Portului. Pentru aceste trei străzi și zonele adiacente, reprezentanții Biroului Parcări din cadrul Direcției de Întreținere și Administrare a Patrimoniului din cadrul Primăriei Tulcea au  avut surpriza azi, la sfârșitul programului de lucru (16.30) să constate faptul că din 616 locuri de parcare pentru care se pot depune cereri, fix jumătate aveau cel puțin o cerere depusă. Asta pentru că 319 aveau câte o singură cerere iar nu mai puțin de 39 erau cu două sau mai multe cereri depuse. 

Licitația online a început ieri, 10 august 2022 la ora 16.30 și se va încheia miercurea viitoare, în data de 17 august 2022 la ora 16.30! Prețul minim de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată iar pasul de licitație va fi de minim 10 lei. Totuși, fiecare aplicant poate trece orice sumă mai mare de 150 de lei, respectând acel pas de 10 lei încă de la prima strigare!

Reamintim faptul că documente necesare pentru a fi încărcate în platforma online sunt cele de mai jos.

Pentru persoane fizice:
1. B.I./C.I;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
Pentru persoane juridice:
1. B.I./C.I reprezentant legal;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.
IMPORTANT 
Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.
Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
× CONTACTEAZĂ-NE