Pierderile CFR Călători estimate pe anul 2024 vor fi cu 464% mai mari decât cele raportate la 31 decembrie 2023.
În cele opt luni la Ministerul Transporturilor, ale președintelui USR Cătălin Drulă s-a reușit să atragă în PNRR 4 miliarde de euro, bani pentru căi ferate modernizate, reparate și pentru trenuri noi. Scopul? Să aducem calea ferată românească în Secolul 21.
A venit PSD cu Grindeanu și fac ce știu mai bine: investițiile au fost ratate. Niciun tren nu a fost pus în circulație, lăsând călătorii să se chinuie în vagoane care nu îți asigură niciun confort. În ultimii doi ani și jumătate nu a fost modernizată nicio magistrală de tren.
În schimb, companiile au fost căpușate cu fel și fel de apropiați de partid, fiecare cu gândul să își umple buzunarele în timp ce românii pierd ore în șir în trenuri.
Cu peste 1 miliard de lei pierderi, falimentul CFR Călători e aproape. Gaura bugetară, tot ce au furat ei, la final va fi achitată de români.
Asta înseamnă PSD-PNL la guvernare. Hoție, șanse pierdute, zero investiții.
România are nevoie de un Guvern care să prioritizeze căile ferate și drumurile, să investească în trenuri și în autostrăzi.
Începem pe 9 iunie. #DreaptaUnita