Stai pe Mărășești, Podgoriilor sau Portului? Azi, 10 august 2022, începând cu ora 16.30, se va deschide platforma online pentru depunerea cererilor privind atribuirea unui loc de parcare de reședință în aceste trei zone. Pentru aceste trei străzi și străzile adiacente, reprezentanții Biroului Parcări din cadrul Direcției de Întreținere și Administrare a Patrimoniului din cadrul Primăriei Tulcea au identificat și amenajat nu mai puțin de 636 de locuri de parcare, dintre acestea un număr de 20 fiind atribuite deja fără licitație. Este vorba despre 6 locuri de parcare în zona străzii Mărășești, 4 locuri de parcare în zona străzii Portului și 10 locuri de parcare în zona străzii Podgoriilor care sunt dedicate persoanelor cu dizabilități și care au depus deja documentația aferentă.
Pentru licitație online mai rămân deci 616 locuri de parcare, cele mai multe dintre ele fiind amenajate pe strada Podgoriilor și anume 302 locuri de parcare. Alte 197 de locuri de parcare sunt amenajate și introduse în platforma online pe strada Mărășești pentru zonele adiacente acesteia și, nu în ultimul rând, 137 de locuri de parcare sunt amenajate și introduse în platforma online pe strada Portului. Licitația online începe azi, 10 august 2022 la ora 16.30 și se va încheia miercurea viitoare, în data de 17 august 2022 la ora 16.30! Prețul de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată iar pasul de licitație va fi de minim 10 lei.
Reamintim faptul că documente necesare pentru a fi încărcate în platforma online sunt cele de mai jos.
Pentru persoane fizice:
1. B.I./C.I;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
Pentru persoane juridice:
1. B.I./C.I reprezentant legal;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.
IMPORTANT
Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.
Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.