fbpx
Ştirea zilei

Campania electorală la Tulcea: Simion lângă miei și iezi de vânzare, Antonescu lângă-nvelitoare, de orice fel

Dacă ar ști candidații George Simion și Crin Antonescu câte ”vizualizări offline” au obținut numai azi și numai de la panoul amenajat chiar vis-a-vis de Biroul Electoral Județean Tulcea ar renunța definitiv la publicitatea pe social media – Facebook, TikTok și alte asemenea…

Păi când ai lângă afișul tău electoral un anunț de vânzare a mieilor și iezilor, mai ales crescuți ecologic doar cu lucernă și porumb și nu cu tot felul de produse capitaliste pline de e-uri, sau când în sfârșit găsești o firmă care să îti execute un acoperiș ori învelitoare, că e bună, vorba aia, la casa omului, cum să nu atragi electoratul?

Asta se întâmplă la Tulcea, în buricul acestui târg prăfuit, la propriu, de provincie,  prin grija celor care au amenajat publicitatea electorală stradală din municipiu. Ai senzația, în fața unui astfel de panou, că te afli tot în mediul online și numai ce ți-a apărut, într-un pop-up, o reclamă nedorită și aștepți să se închidă. Da, asta pentru că fiind deschise, cei care au ceva de vânzare, prestează vreun serviciu își pot plasa liber și neîngrădit reclama pe aceste panouri de publicitate electorală.  Și să nu ne mai mire dacă pe chipul lui Simion vom găsi mâine un anunț de vânzare apartament scris de mână cu litere de tipar și tras la xerox cum tot vedem prin scările de bloc, iar peste chipul lui Antonescu pliantul vreunei clinici medicale nou deschise. Să fie campanie! Electorală, se știe!

Precizare: prezentul articol nu este unul ce face obiectul Hotărârii nr. 9 din 10 martie 2025 a Autorității Electorale Permanente ci  o tristă constatare din perioada de campanie electorală ce are loc la Tulcea.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
× CONTACTEAZĂ-NE